Mijn suggestie:

Puzzels

Maak de puzzels speelbaar.

846 stemmen
Stem
Inloggen
Controleer!
(even geduld ...)
Reset
of meld u aan met
  • facebook
  • google
Ik ga akkoord met de Gebruiksvoorwaarden
Ingelogd als (Afmelden)
Je hebt nog over! (?) (denken…)
Ernst WenischErnst Wenisch plaatste dit idee  ·   ·  Markeer idee als ongepast…  ·  Beheerder →

129 reacties

Inloggen
Controleer!
(even geduld ...)
Reset
of meld u aan met
  • facebook
  • google
Ik ga akkoord met de Gebruiksvoorwaarden
Ingelogd als (Afmelden)
Indienen...
  • SteefSteef schreef  ·   ·  Markeren als ongepast

Ik heb ook een abonnement op de Guardian. Bij die krant kan het wel. Dus waarom NRC niet?

• JosJos schreef  ·   ·  Markeren als ongepast

Hé, nog geen reactie op mijn bericht van vorige maand.
    En in januari 2018 kan ik een bericht plaatsen dat er nog geen reactie is gekomen op mijn bericht van vorig jaar.

Hé, nog geen reactie op mijn vraag van vorige week over mijn probleem wat nu al VIJF jaar duurt.
    Volgens mij was het digitale tijdperk toen nog maar net begonnen!

Hé, een nieuwe versie!
    Oh jee, nu kan ik de puzzel (het middenwoord) niet meer opslaan als afbeelding, daarna importeren in een tekenapp en daarna invullen.
    Hoe raden jullie nu aan om dit te doen?
    En wanneer wordt dit nu eens opgelost, want dit probleem speelt nu al ruim 5 (lees: VIJF) jaar.

• RoderikRoderik schreef  ·   ·  Markeren als ongepast

Naast het interactief maken van de puzzels, is het erg wenselijk om de links onderaan de artikelen te koppelen aan de website van NRC. Alstublieft?

• Anoniem schreef  ·   ·  Markeren als ongepast

Belachelijk dat dit nog steeds niet is "opgelost"! Dat je het "advies" krijgt om ze uit te printen, waarom neem je dan een digitaal abonnement? Trouwens, daarom heel lang nagedacht of ik dat wel zou doen omdat de puzzels dan niet meer te maken zijn.

LOUW LOENE. Ik heb al eens mijn abonnement om o.a. deze reden beëindigd. Al jaren weigert NRC hier zich iets van aan te trekken, en geeft ook geen uitleg.

Waarom worden digitale lezers achtergesteld bij lezers van de papieren krant? Het kan toch niet zo moeilijk zijn om de sudoku digitaal te maken? In welke eeuw leven we? Kom op NRC, het wordt tijd!!!!

Het feit dat ondanks alle reacties, en ondanks dat puzzels / sudoku's al heel lang nummer 1 staat in de suggesties voor verbeteringen, maar dit na jaren nog steeds niet gefixt is, is een grote teleurstelling en m.i. ook een bewijs voor gebrek aan klantgericht denken. Jammer NRC, heel jammer..... Teleurstellend zelfs.

• Frits PostFrits Post schreef  ·   ·  Markeren als ongepast

Bij de New York Times is er iedere dag een kleine kruiswoordpuzzel die je direct kunt oplossen. Kan de NRC dat niet?

• AnoniemAnoniem schreef  ·   ·  Markeren als ongepast

Ja, een op te lossen puzzel zou fijn zijn! Moet toch mogelijk zijn voor NRC Next die zo met het digitale tijdperk meegaat!

• RobertRobert schreef  ·   ·  Markeren als ongepast

Dat de puzzel in de digitale versie niet is in te vullen is een groot gemis. Onebegrijpelijk dat dit nog niet kan, maak er desnoods een losse app van als het technisch lastig is om te incorperen in de app waarmee je de krant kan lezen. HIermee zouden jullie je bovendien onderscheiden van andere kranten.

Heeft NRC inmiddels concrete plannen dit in de nabije toekomst in te voeren? Mijn week zou niet meer stuk kunnen als dit op korte termijn zou worden gerealiseerd. NRC: maak jullie lezers blij en doe iets met deze volstrekt logische suggestie die al sinds 2012 (!) op deze site staat.

Dank.

← Vorige 1 3 4 5 6 7

Feedback en Kennisbank