Mijn suggestie:

Open krant waar ik gebleven ben

Wanneer ik de app verlaat en later op de dag weer open moet ik bladeren naar de pagina waar ik gebleven ben. Graag zou ik zien dat de app opent op deze pagina.

675 stemmen
Stem
Inloggen
Controleer!
(even geduld ...)
Reset
of meld u aan met
  • facebook
  • google
Ik ga akkoord met de Gebruiksvoorwaarden
Ingelogd als (Afmelden)
Je hebt nog over! (?) (denken…)
BartBart plaatste dit idee  ·   ·  Markeer idee als ongepast…  ·  Beheerder →

57 reacties

Inloggen
Controleer!
(even geduld ...)
Reset
of meld u aan met
  • facebook
  • google
Ik ga akkoord met de Gebruiksvoorwaarden
Ingelogd als (Afmelden)
Indienen...
  • Anoniem schreef  ·   ·  Markeren als ongepast

Al een paar jaar staat dit bovenaan de lijst met voorkeuren. Graag bericht wanneer dit geregeld is. Mocht er iets tussenkomen dan dat graag melden. Geen bericht is ook een bericht.

Ik lees Uw krant als een ParkindeZon patiënt juist voor mij handig i.v.m. tremoren. Verder niets dan lof. Groetend, Kees.H.

Ik zou graag willen dat als je de krant opent dat je dan op de pagina blijft waar je was geweest

• Emmy MesritzEmmy Mesritz schreef  ·   ·  Markeren als ongepast

Er was een tijd - lang geleden - dat de NRC onthield waar ik gebleven was met het lezen van de krant. Dat is vele updates geleden. Ik zou dat zo graag weer terug willen zien en erger me heel erg dat ik steeds weer opnieuw moet beginnen,

• René GrootRené Groot schreef  ·   ·  Markeren als ongepast

Dat dit probleem na al die jaren nou nog niet opgelost is. IBooks doet dit al jaren feilloos, zelfs (met enige vertraging) over verschillende apparaten via de cloud. Een blamage voor NRC.

• JuursemaJuursema schreef  ·   ·  Markeren als ongepast

Dit wil ik inderdaad óók en zelfs dat wanneer een artikel (zeer) kort nadat de leesmodus is afgesloten weer in leesmodus wordt geopend weer op dezelfde plek in het artikel staat. De leesmodus sluit te vaak ongewild...

Gaarne een verklaring van de NRC waarom zo'n elementaire voorziening als het openen van de app de laatst gelezen bladzijde nu nog steeds niet ingebouwd is. Het is elke keer weer irritant dat je moet gaan zoeken.
    Arnold

• JimJim schreef  ·   ·  Markeren als ongepast

Dit is geen bug, maar komt in alle apps voor zodra het geheugen van de telefoon te vol raakt. De app wordt dan als het ware opnieuw opgestart.

Zodra de app verlaten wordt zou eigenlijk gewoon een tijdelijke bladwijzer aangemaakt moeten worden die automatisch de laatst bekeken pagina weer toont.

Helemaal mee eens. Dit is eigenlijk het enige minpunt van de digitale krant en ZEER irritant. Graag dit probleem snel oplossen

• Lex AbelsLex Abels schreef  ·   ·  Markeren als ongepast

Het is inderdaad uitermate irritant, het is overigens niet altijd zo! Het lijkt me gewoon een bug. Als ik een artikel open heb staan wil ik gewoon niet dat ik weer helemaal van voor af aan moet beginnen. Maak dat nu eens NRC, Appbouwer of wie daar dan ook verantwoordelijk voor is.

← Vorige 1 3

Feedback en Kennisbank