Mijn suggestie:

Foto's weer opnemen in tekstversie

In de vorige versie van de nrc-app werden de foto's bij een artikel ook getoond in de tekstversie. Door te dubbelklikken konden ze bovendien schermvullend getoond worden. Ik vond dat prettiger werken dan nu de foto's alleen getoond worden in de 'krantversie' waarbij ik telkens handmatig in en uit moet zoomen voor de juiste grootte van tekst en foto.

475 stemmen
Stem
Inloggen
Controleer!
(even geduld ...)
Reset
of meld u aan met
  • facebook
  • google
Ik ga akkoord met de Gebruiksvoorwaarden
Ingelogd als (Afmelden)
Je hebt nog over! (?) (denken…)
Anoniem plaatste dit idee  ·   ·  Markeer idee als ongepast…  ·  Beheerder →

46 reacties

Inloggen
Controleer!
(even geduld ...)
Reset
of meld u aan met
  • facebook
  • google
Ik ga akkoord met de Gebruiksvoorwaarden
Ingelogd als (Afmelden)
Indienen...
  • Gert J. de JongGert J. de Jong schreef  ·   ·  Markeren als ongepast

De laatste update van de NRC software heeft de lezer niets opgeleverd. Eerst werkte de krant niet, toen de krant werkte misten de lezer foto's bij de artikelen. Van updates verwacht ik dat de functionaliteit beter wordt. Bij deze update hebben lezers alleen maar functionaliteit verloren.

• Henk HoevenbergHenk Hoevenberg schreef  ·   ·  Markeren als ongepast

Overgestapt van de Volkskrant naan NRC. Jammer, ik mis de foto's bij het artikel. Foto's zijn een onmisbaar onderdeel van een krant. Na een jaar toch maar terug naar VK. Meerdere lezers hebben de zelfde klacht. Wat doet de redactie met deze opmerkingen. Verspreid een dag een krant zonder foto's. Wat denkt u dat er dan gebeurt. Waarom worden digitale lezers niet serieus genomen.

• E.koersE.koers schreef  ·   ·  Markeren als ongepast

graag foto's ,afbeeldingen, grafieken ed kunnen downloaden ( nederlands woord : opslaan ???) bij bepaalde artikelen, zonder die mogelijkheden is en blijft een artikel vak onbruikbaar cq waardeloos, jammer: nrc-ah : "een kwaliteitskrant "????!!!! e.koers, 206016

• E.koersE.koers schreef  ·   ·  Markeren als ongepast

graag foto's,afbeedlingen ,grafieken enz kunnen downloaden bij bepaalde artikelen: kan momenteel niet ?????

• Anoniem schreef  ·   ·  Markeren als ongepast

Het gaat mij minder om de foto's maar wel om de infographics die een inhoudelijke toevoeging geven aan het artikel. Het is een groot gemis dat die niet meekomen met de tekst versie.

• LambertwmLambertwm schreef  ·   ·  Markeren als ongepast

De getallen uit de statistische tabellen (vaak een apart kadertje) ontbreken ook in de tekstversie... WTF? van foto's kun je nog zeggen "nice to have", maar die getallen zijn toch echt "must have". Snap niet wat het probleem is....? De getallen hebben een andere opmaak? How hard can it be?

Vorige weerkreeg ik een keer alle foto 's bij de tekst. Dat was veel aangenamer om te lezen dan alleen de kale tekst
    Sjef Franssen

Vorige weerkreeg ik een keer alle foto 's bij de tekst. Dat was veel aangenamer om te lezen dan alleen de kale tekst
    Sjef Franssen

Mee eens. De Volkskrant is een goed voorbeeld, evenals het laten doorlopen van de tekstartikelen.

← Vorige 1 3

Feedback en Kennisbank